23948sdkhjf

Cramo rekryterar inhouse

Adam Skoric blir länken mellan kunden och företaget.
– Det är en viktig tjänst som Adam tillträtt. Hans arbete som kundrepresentant går ut på att ta tillvara på våra kunders synpunkter – positiva som negativa – så att vi kan förbättra vår verksamhet, säger Martin Freland KMA-chef på Cramo, till Building Supply.

Adam Skoric rekryterades internt och har tidigare haft en rad olika positioner på Cramo i sammanlagt 17 års tid.

Tjänsten är en relativt ny sådan och har bara funnits i något år. Personen som tidigare hade rollen, har nu gått vidare inom Cramo.

– Adam är en nyckelperson mellan kunden och företaget, och ska ta klagomål och frågeställningar vidare in i vår organisation.

Kundrepresentanten är en separat funktion helt fristående från linjeorganisationen för att alla ärenden ska kunna behandlas med trovärdighet och opartiskhet.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078