I ett tuffare ekonomiskt läge blir det svårare att ta sig in på husmarknaden. På A-hus, ägt av Derome, har man märkt av en högre efterfrågan på sin produkt Växavillan där en del av huset kvarstår att färdigställa vid senare tillfälle.
– Det är ett koncept vi har jobbat med sedan några år tillbaka. Oftast har det handlat om ett färdigställt entrépl...
A-hus sänker tröskeln för att komma in på husmarknaden
Lågkonjunktur och ökade produktionskostnader gör det dyrare att bygga hus. Deromeägda A-hus erbjuder nu sin Växavilla i ett plan för att minska steget in på husmarknaden. ”Det är ett bra sätt att sprida ut byggkostnaderna”, säger Jimi Leo på A-hus.
Deromeägda A-hus erbjuder nu sin Växavilla i ett plan för att minska steget in på husmarknaden. Foto: A-hus
Få tillgång till hela artikeln - enkelt och snabbt
Provprenumeration
Skapa en provprenumeration
Prova nu
Prenumeration
Välj mellan våra prenumerationer på Framtidens Bygg och hitta vad som passar dig och/eller ditt företag
Se prenumerationer