23948sdkhjf

IFS snabbar upp Deromes affärssystem

Parterna har tecknat avtal om en ny lösning där kunderna kan kommunicera med Derome både digitalt och direkt.

Avsikten är att förenkla vardagen och göra Deromes kunder mer snabbfotade i både produktion, logistik och kundservice, heter det i pressmeddelandet.

Det nya affärssystemet, som knyter ihop Deromes produktion, försäljning, logistik, kundservice och ekonomi, är färdigutvecklat om cirka två år.

Derome är Sveriges största familjeägda träindustri och verkar i hela värdekedjan från skog till färdigt hus.

Många kunder köper olika slags produkter och tjänster från Derome – det kan vara allt från konstruktionsvirke, takstolar till arbetskläder och maskiner.

- Nu investerar Derome i ett modernt affärssystem som gör att vi ökar kvaliteten i våra leveranser ytterligare och gör vardagen enklare för våra kunder, säger Magnus Andersson, koncernchef Derome.

För att våra kunder ska lyckas måste vi vara flexibla, snabba, kunniga och smidiga. Med branschens modernaste affärsstöd blir vi en ännu bättre partner och leverantör.

Det samlade greppet kring  Deromes produktion, försäljning, logistik, kundservice och ekonomi gör det enklare för kunderna att beställa, ändra och följa sin order.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094